مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 15:202021-01-14سياسي

صدا و سیما درباره شهدا آثار فاخر تولید کند


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: در کشور شهدای پر افتخاری همچون شهید زرین داریم که بیش از 2000 شلیک موفق داشته است و می طلبد آثار فاخری برای شهدایی همچون شهید زرین به عنوان تنها تک تیرانداز در دوران دفاع مقدس ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا در آیین شروع تولید 20 مستند فرماندهان شهید استان و ویژه برنامه تلویزیونی همسران شهید، اظهار داشت: دشمن همواره  برنامه ریزی در زمینه جنگ نرم داشته و همواره کانون خانواده را مورد هجمه قرار داده است و جنگ امروز در این فضا شکل گرفته و فرهنگ غرب را به خانواده ها القا می کند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: در این زمینه دشمن سرمایه گذاری وسیعی کرده است و امروز تبلیغات غربی تنها محدود به ماهواره و  فضای مجازی نیست و دشمن در قالب انیمیشن، لوازم التحریر جوانان ما را هدف قرار داده است .

 وی در ادامه گفت: در کشور شهدای پر افتخاری همچون شهید زرین داریم که  بیش از 2000 شلیک موفق داشته است و می طلبد  آثار فاخری برای شهدایی همچون شهید زرین به عنوان تنها تک تیرانداز در دوران دفاع مقدس  ساخته شود.

   فدا گفت: رهبر معظم انقلاب  اسلامی ازحاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب نام بردند و در واقع ولایت مداری ولایت پذیری و ولایت باوری از ویژگی های این شهید والا مقام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیما درباره شهدا آثار فاخر تولید کند

صدا و سیما درباره شهدا آثار فاخر تولید کند