مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 15:002021-01-14سياسي

قرارگاه خاتم الانبیا به کمک تولید کنندگان ورامینی بیاید


امام جمعه موقت ورامین ضمن استمداد از مسئولان برای رسیدگی به شهرک صنعتی ورامین گفت: وضع جاده شهرک صنعتی سالاریه با عبور روزانه 8 هزار کارگر اسفناک است.

- ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین ضمن استمداد از مسئولان برای رسیدگی به شهرک صنعتی ورامین گفت: وضع جاده شهرک صنعتی سالاریه با عبور روزانه 8 هزار کارگر اسفناک است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر پنج شنبه 25 دی ماه و همزمان با پنجشنبه های حمایت از تولید در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک سالاریه ، با انتقاد شدید از عدم اقدام جدی مسئولان امر گفت: جای تأسف است که برای جهش تولید و رسیدگی به دغدغه های تولید دلسوزی نیست و وضع جاده شهرک صنعتی سالاریه با عبور روزانه 8 هزار کارگر اسفناک است.

حجت الاسلام محمودی افزود: از قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و سپاه پاسداران درخواست شده در این امر وارد شود و به دیار 15 خرداد خدمت کرده و حق مردم و تولید را ادا کند.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: از مسئولان اجرایی انتظار است در کف میدان به نیازهای تولید رسیدگی کنند چرا که وضعیت موجود قابل قبول نیست.

غلامحسین هاشمیه، مدیر عامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین نیز در حاشیه این بازدید با انتقاد از وضعیت آسفالت مسیر ورامین به این شهرک گفت: این جاده شبیه منطقه جنگی شده است و ما دیگر نمی توانیم جوابگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خاتم الانبیا به کمک تولید کنندگان ورامینی بیاید

قرارگاه خاتم الانبیا به کمک تولید کنندگان ورامینی بیاید