مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 13:252021-01-14ورزشي

درمان ستاره شمشیربازی ایران در دستور کار فدراسیون پزشکی ورزشی


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی امروز در جریان بازدید از اردوی تیم ملی شمشیربازی در مجموعه ورزشی انقلاب از پیگیری درمان مجتبی عابدینی ستاره تیم ملی شمشیربازی و نفر چهارم بازی های المپیک 2016 ریو خبر داد.

- رییس فدراسیون پزشکی ورزشی امروز در جریان بازدید از اردوی تیم ملی شمشیربازی در مجموعه ورزشی انقلاب از پیگیری درمان مجتبی عابدینی ستاره تیم ملی شمشیربازی و نفر چهارم بازی های المپیک 2016 ریو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی، با توجه به آسیب دیدگی مجتبی عابدینی از ناحیه کتف، غلامرضا نوروزی ضمن بررسی مدارک پزشکی این ملی پوش شمشیربازی تصریح کرد: کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی به جد درمان این ورزشکار المپیکی را پیگیری خواهد کرد و در این راستا با تشکیل کمیسیون پزشکی و استفاده از نظرات متخصصان بهترین پروتکل درمانی برای عابدینی در نظر گرفته خواهد شد.

نوروزی تصریح کرد: همانطور که بارها عنوان کردیم فدراسیون پزشکی ورزشی خود را موظف و موکلف به تامین سلامت تمام ورزشکاران سراسر کشور می داند و در این رابطه ورزشکاران ملی و المپیکی را به صورت ویژه رصد خواهیم کرد و با توجه به اینکه مجتبی عابدینی از بخت های کسب مدال برای کاروان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک توکیو است از هیچ کمکی برای بهبودی کامل این ورزشکار دریغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان ستاره شمشیربازی ایران در دستور کار فدراسیون پزشکی ورزشی

درمان ستاره شمشیربازی ایران در دستور کار فدراسیون پزشکی ورزشی