مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:452021-01-13سياسي

فراخوانی برای اشتغال آفرینی زنان در کسب وکارهای خانگی


بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام رویداد ملی «بانوی برکت» را با هدف کارآفرینی در حوزه کسب وکارهای خانگی و خانوادگی برای بانوان برگزار می کند.

- بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام رویداد ملی بانوی برکت را با هدف کارآفرینی در حوزه کسب وکارهای خانگی و خانوادگی برای بانوان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجری رویداد ملی بانوی برکت با اعلام این خبر و در تشریح اهداف برگزاری این رویداد گفت: طراحی مدل های بومی برای افزایش حضور بانوان در حوزه های اقتصاد خانواده و کسب وکارهای خانگی، افزایش مشارکت اقتصادی بانوان، تقویت شبکه اجتماعی بانوان کارآفرین بنیاد برکت و ارائه طرح های صنایع خلاق در کسب وکار بانوان از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

منصوره اخوان با اشاره به فراخوان رویداد ملی بانوی برکت خاطرنشان کرد: کارآفرینان و ایده پردازان می توانند از طریق اپلیکیشن جامع برکت به نشانی app.

barkat.

ir یا سایت رویدادهای برکت به نشانی event.

barkat.

ir طرح ها و مدل های کسب وکار و ایده های سیاستی خود را در حوزه کارآفرینی برای بانوان ارائه دهند تا طرح های منتخب پس از بررسی و داوری، از سوی بنیاد برکت حمایت و اجرا شوند.

وی از حمایت این بنیاد از طرح های اشتغال زایی در قالب رویداد بانوی برکت خبر داد و افزود: این رویداد قصد دارد تا در یک فرآیند جمع سپاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای اشتغال آفرینی زنان در کسب وکارهای خانگی

فراخوانی برای اشتغال آفرینی زنان در کسب وکارهای خانگی