مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:252021-01-13بين الملل

آسوشیتدپرس: آمریکا اطلاعات لازم برای حمله به سوریه را به اسراییل داد


یک منبع مطلع می گوید وزیر خارجه آمریکا طی گفت وگویی که با رییس موساد داشته، اطلاعاتی را از وضعیت میدانی در سوریه به او داده و رژیم صهیونیستی نیز فردای آن روز به سوریه حمله هوایی انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) مناطقی را در استان دیرالزور واقع در سوریه هدف حملات تجاوزکارانه خود قرار دادند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام اطلاعاتی آمریکایی ارشد نوشت این حملات با استفاده از اطلاعاتی که ایالات متحده در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده بود، انجام شدند.

آسوشیتدپرس، رسانه ای شدن خبر همکاری اطلاعاتی آمریکا با رژیم صهیونیستی برای انجام حملات تجاوزکارانه به اهدافی در سوریه را واقعه ای کم سابقه توصیف کرده و مدعی شد در حملات بامداد امروز ده ها نفر کشته و زخمی شدند.

این مقام آمریکایی، که از جزییات حمله شبانه به سوریه مطلع بود، به این خبرگزاری گفت: مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه طی دیدار با یوسی کوهن رییس موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) در کافه میلانو واقع در واشنگتن، درباره حمله به سوریه صحبت کرده بود .

این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت فردای آن روز جنگنده های رژیم صهیونیستی انبارهای تسلیحات در البوکمال را هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسوشیتدپرس: آمریکا اطلاعات لازم برای حمله به سوریه را به اسراییل داد

آسوشیتدپرس: آمریکا اطلاعات لازم برای حمله به سوریه را به اسراییل داد