مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:102021-01-13اقتصادي

قیمت امروز دلار واقعی نیست/ پیش بینی کاهش نرخ دلار به 15 تا 16 هزار تومان


روحانی با تاکید بر تلاش دولت برای کاهش قیمت دلار در سال آینده، افزود: قیمت امروز دلار واقعی نیست و اگر همین امروز منابع ارزی ما در خارج از کشور آزاد شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی؛ دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تاکید بر اینکه مالیات باید متعادل باشد، زیرا فشار آن در نهایت بر دوش مردم و مصرف کنندگان خواهد بود، افزود: باید دقت کنیم که فشار نهایی در افزایش مالیات ها بر کجا وارد می شود.

رییس جمهور تقویت ارزش پول ملی را از نکات مهم برای دولت در لایحه بودجه عنوان کرد و افزود: در لایحه بودجه 1400 موضوع مهم برای دولت این بود که ارزش پول ملی را بالا ببریم به همین خاطر با توجه به اینکه افق آینده را روشن می بینیم قیمت دلار در لایحه بودجه را 11 هزار و 500 تومان در نظر گرفتیم.

دکتر روحانی با تاکید بر تلاش دولت برای کاهش قیمت دلار در سال آینده، افزود: قیمت امروز دلار واقعی نیست و اگر همین امروز منابع ارزی ما در خارج از کشور آزاد شود، قیمت دلار به 15 تا 16 هزار تومان کاهش خواهد یافت، البته امروز شرایط ما نسبت به گذشته بهتر است و اطمینان دارم که در آینده هم بهتر از این خواهد شد.

رییس جمهور همچنین با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در اقتصاد کشور، گفت: اقتصاد مردم و حرکت جامعه وابسته به امنیت است و امنیت به این است که قانون و مقررات، تثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت امروز دلار واقعی نیست/ پیش بینی کاهش نرخ دلار به 15 تا 16 هزار تومان

قیمت امروز دلار واقعی نیست/ پیش بینی کاهش نرخ دلار به 15 تا 16 هزار تومان