مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 11:052021-01-13اقتصادي

بازگشایی مدارس با تاخیر انجام می شود/ادامه اعمال «محدودیت تردد« و «دورکاری»


معاون ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: به احتمال حدود 90 درصد بازگشایی مدارس با تأخیر انجام خواهد شد و مدارس به فعالیت آموزشی خود از طریق فضای مجازی ادامه خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، رضا جلیلی خشنود،معاون ستاد مقابله با کرونا ی استان تهران در گفت وگو با برنامه تهران ما سلامت رادیو تهران درباره بازگشایی مدارس در شهرهای آبی و زرد،گفت: طبق بررسی های مجددی که در ستاد مقابله با کرونا صورت گرفته به احتمال خیلی زیاد و در حدود 90 درصد بازگشایی مدارس با تأخیر انجام خواهد شد و مدارس به فعالیت آموزشی خود از طریق فضای مجازی ادامه خواهند داد.

وی افزود: وضعیت فعلی کرونا در کشورمان از لحاظ کاهش گیرایی و میرایی و ورود بیماران به مراکز درمانی بسیار شکننده است و هر لحظه ممکن است با عدم رعایت پروتکل ها و افزایش تجمعات دوباره به وضعیت نارنجی و قرمز بازگردیم.

به همین دلیل از مردم درخواست می کنیم موارد بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند تا وضعیت برای مردم و کادر درمان سخت تر نشود.

معاون ستاد مقابله با کرونای استان تهران در خصوص محدودیت های مشاغل 3 و 4، خاطرنشان کرد: بسیاری از هموطنان ما در شرایط شیوع کرونا کار خود را از دست داده اند و با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس با تاخیر انجام می شود/ادامه اعمال «محدودیت تردد« و «دورکاری»

بازگشایی مدارس با تاخیر انجام می شود/ادامه اعمال «محدودیت تردد« و «دورکاری»