مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 09:202021-01-13بين الملل

حکم اعدام فدرال یک زن در آمریکا بعد از 70 سال در دولت ترامپ اجرایی شد


تنها زنی که بعد از 70 سال در آمریکا با حکم اعدام فدرال روبرو بود و تاکنون به دلایل مشکلات روانی چندین بار حکم اعدامش متوقف شده بود، در نهایت با تزریق کشنده انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیزا مونت گومری تنها زنی که در آمریکا حکم اعدام فدرال داشت و اجرای آن روز گذشته متوقف شده بود، امروز (چهارشنبه) باحکم دیوان عالی فدرال با تزریق کشنده انجام شد.

بنا بر گزارش شبکه فرانس 24 ، دادگاهی در ایالت ایندیانا آمریکا روز 11 ژانویه (22 دی ماه) طی حکمی اعدام مونت گومری را به دلیل مشکلات روحی و روانی متوقف کرده بود.

پیش از این قرار بر آن شده بود که در تاریخ 8 دسامبر 2020 (18 آذرماه)، مونت گومری در ایالت ایندیانا از طریق تزریق کشنده اعدام شود و پس از آن دادگاه اعدام وی را تا 12 ژانویه (23 دی ماه) به حالت تعلیق درآورده بود.

مونت گومری در شرایطی اعدام شد که وکلای وی تأکید کرده بودند که موکل آنها به دلیل سال ها سوء استفاده جنسی و بدرفتاری به وسیله مادر و ناپدری اش در وضعیت روحی نامناسبی بوده و نیازمند بخشش است.

دیوان عالی فدرال نیز با رد درخواست وکلای مونت گومری اعلام کرد: درخواست تعلیق حکم اعدام رد شده است .

بنا بر گزارش شبکه بی بی سی ، رییس جمهورری آمریکا فرایند اجرای حکم اعدام را تسریع بخشیده است و حتی بعد از حوادث اخیر شورش در کنگره آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم اعدام فدرال یک زن در آمریکا بعد از 70 سال در دولت ترامپ اجرایی شد

حکم اعدام فدرال یک زن در آمریکا بعد از 70 سال در دولت ترامپ اجرایی شد