مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 06:202021-01-13بين الملل

ریاض، شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد


وزارت خارجه عربستان سعودی تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر ساخت شهرک های جدید در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه عربستان سعودی، شامگاه روز سه شنبه، در بیانیه ای به اعلام رژیم صهیونیستی در خصوص ساخت شهرک های صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری واکنش نشان داد.

این واکنش پس از آن است که روز دوشنبه، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که نخست وزیر این رژیم  دستور ساخت 800 واحد صهیونیست نشین را در کرانه باختری ابلاغ کرده است.

وزارت خارجه سعودی در حساب کاربری خود در شبکه توییتر نوشت: اقدام اسراییل در تصویب تصمیم ساخت 800 واحد جدید در کرانه باختری را به شدت محکوم می کنیم .

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بار دیگر این گام را به علت نقض آشکار قطعنامه های بین المللی، تهدید برای صلح و تضعیف تلاش های [صورت گرفته] برای راهکار دودولتی قاطعانه رد می کنیم .

بیانیه وزارت خارجه عربستان سعودی در حالی صادر شده است که اخیرا، منابع صهیونیستی و آمریکایی به نقل از منابع آگاه  از دیدار محمد بن سلمان ولی عهد سعودی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین یوسی کوهن رییس دستگاه جاسوسی این رژیم (موساد) در شهر دست ساخت نئوم در خاک عربستان خبر دادند؛ دیداری که ریاض آن را تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض، شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد

ریاض، شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد