مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 18:402021-01-12سياسي

لزوم چاره اندیشی برای عدم تکرار جنایات گروه های تکفیری در پاکستان


مدیر حوزه های علمیه در پیامی در واکنش به جنایت هولناک گروه های تکفیری در پاکستان گفت: مسولان پاکستان با اتخاذ تدابیری مانع از تکرار جنایات گروه های تکفیری و ایجاد زمینه های تفرقه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله اعرافی شب سه شنبه در پی جنایت هولناک گروه های تکفیری در کشتار هدفمند کارگران زحمت کش و محبان اهل بیت علیهم السلام در پاکستان در پیامی این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام مدیر حوزه های علمیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ (تکویر/9) جنایات اخیر گروه های تکفیری در کشور دوست و برادر پاکستان و کشتار هدفمند کارگران زحمت کش و محبان اهل بیت علیهم السلام، باعث تألم و تأثر مسلمانان و همه علاقه مندان مکتب نورانی اسلام و خاندان مکرم حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله گردید.

این بار نیز دست پلید گروهک های تکفیری از آستین استکبار جهانی و تروریست های متحجر و جاهل بیرون آمد و دست به جنایتی ضد انسانی زده و گروهی از کارگران معدن ذغال سنگ در استان بلوچستان پاکستان را به طرز ناجوانمردانه ای سر برید و به شهادت رساند.

بی شک عاملان این جنایت به انتقام شکست های متعدد در جبهه های مختلف، به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه افکنی بین جامعه مسلمان و تحقق اهداف مستکبران و شیاطین در گسترش اسلام هراسی و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم چاره اندیشی برای عدم تکرار جنایات گروه های تکفیری در پاکستان

لزوم چاره اندیشی برای عدم تکرار جنایات گروه های تکفیری در پاکستان