مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 17:402021-01-12حوادث

پلمب پاتوق فروش مواد مخدر و کشف شیشه و هرویین در شهرکرد


فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از پلمب پاتوق فروش و استعمال موادمخدر و کشف مقادیری شیشه و هرویین در این شهرستان خبر داد.

- علی سپهوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به گزارشات و اخبار واصله و نارضایتی عمومی در مورد برپایی پاتوق خرید و فروش و استعمال موادمخدر در یکی از محله های شهر شهرکرد، مراتب در دستور کار مامورین کلانتری11 سعدی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: با انجام تحقیقات میدانی این پاتوق فروش و استعمال موادمخدر شناسایی و ضمن انجام هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر استان بازرسی شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این مکان، یک سوداگر مرگ به همراه دو معتاد متجاهر دستگیر و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از جمله شیشه و هرویین کشف شد.

سپهوند با اشاره به اینکه متهمان به همراه اقلام کشف شده تحویل مقام قضایی شدند، بیان داشت: پس از جمع آوری ادله کافی و تکمیل پرونده، با هماهنگی مقام قضایی، این پاتوق فروش و مصرف موادمخدر پلمب شد.

وی تاکید کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن، پلیس جهت رسیدگی در محل حاضر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب پاتوق فروش مواد مخدر و کشف شیشه و هرویین در شهرکرد

پلمب پاتوق فروش مواد مخدر و کشف شیشه و هرویین در شهرکرد