مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 دی 1399 ساعت 07:152021-01-12سياسي

بخشی از مشکلات ایثارگران مسائل حقوقی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: فرصت های کارآفرینی بسیار، با تسهیلات ویژه ای برای فرزندان شهدا و جانبازان توسط بنیاد مهیا شده که فرصتی برای ایجاد اشتغال این عزیزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با 9 ایثارگر استان خراسان رضوی، بیان کرد: مهم ترین دغدغه ایثارگران اشتغال فرزندانشان است که بخش اعظمی از فرزندان شهدا و ایثارگران جویای کار، به دنبال کار اداری در دستگاه های دولتی هستند.

فرصت های کارآفرینی بسیار، با تسهیلات ویژه ای برای فرزندان شهدا و جانبازان توسط بنیاد مهیا شده که فرصتی برای ایجاد اشتغال این عزیزان است.

وی درباره مشکلات درمانی ایثارگران خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرداخت هزینه های درمانی در حداقل زمان ممکن انجام می شود و اگر مدارک و سندهای درمانی از سوی ایثارگران ناقص ارائه شود، به سبب تاخیر در تکمیل مدارک، پرداخت هزینه ها زمان بر خواهد بود.

حجت الاسلام معصومی افزود: بخشی از مشکلات ایثارگران مسائل حقوقی است، زیرا همه ایثارگران تسلط کامل به موارد حقوقی و قضایی ندارند، بنابراین به ایثارگران عزیز توصیه می کنیم قبل از انجام فعالیت ها و معاملات با مشاوران حقوقی و قضایی بنیاد مشورت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از مشکلات ایثارگران مسائل حقوقی است

بخشی از مشکلات ایثارگران مسائل حقوقی است