مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 18:152021-01-11سياسي

فارغ التحصیلان پشت درب اتاق استاندار دنبال شغل نگردند/ تاکید بر کارآفرینی جوانان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور امروز در حاشیه بهره برداری از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان پتانسیل های فوق العاده ای دارد ما نیز شاید در این سال ها نسبت به این موضوع غفلت داشته ایم.

وی افزود: نفوذ دانش باید در تمام بخش ها اتفاق بیفتد و من از این مسئله خوشحال هستم که نسبت به اولین سال بازدید از دانشگاه شهید چمران شاهد اینچنین جهت گیری می باشیم که جای تقدیر دارد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور عنوان کرد: قراردادهای کلان در حال بسته شدن است و شرکت های دانش بنیان بزرگ شده است، ایجاد حس کارآفرینی در دانشگاه نیز بسیار بااهمیت است تا دانشجو بعد از اتمام دوران تحصیلی به قدرت تاسیس شرکت و کارآفرینی برسد.

وی افزود: قرار نیست فارغ التحصیلان پشت اتاق استاندار نشسته و دنبال شغل بگردند، تمام دانشگاه های استان نوآوری و کارآفرینی را باید از دانشگاه شهید چمران و دانشگاه های پیشرو یاد بگیرند.

ستاری بیان کرد: استاندار نیز بحث حل مشکلات پارک علم و فناوری را پیگیری خواهند کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: اشتغال فارغ التحصیلان خوزستانی و بحث تحول در صنایع خوزستان که در حال اتفاق است نیازمند این است که همه در کنار هم و برادرانه یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلان پشت درب اتاق استاندار دنبال شغل نگردند/ تاکید بر کارآفرینی جوانان

فارغ التحصیلان پشت درب اتاق استاندار دنبال شغل نگردند/ تاکید بر کارآفرینی جوانان