مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:252021-01-11سياسي

تدوین برنامه هفتم توسعه در استان یزد کلید خورد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: برنامه هفتم توسعه در استان یزد با رویکرد ایفای نقش موثرتر مدیریت بومی در تصمیم سازی و تصمیم گیری های مرتبط با توسعه استان تدوین می شود.

- ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: برنامه هفتم توسعه در استان یزد با رویکرد ایفای نقش موثرتر مدیریت بومی در تصمیم سازی و تصمیم گیری های مرتبط با توسعه استان تدوین می شود.

سید مجتبی حسینی پور در کارگروه توسعه مدیریت این سازمان گفت: تجربه حاصل از دو دهه تمرکز زدایی در امور برنامه و بودجه ، شرایط خاص کشور ‏ناشی از تحریم ها‏ و ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های مغفول مانده موجب می شود در برنامه هفتم توسعه توجه ویژه ای به موضوعات مرتبط با توسعه استان شود.

وی با اشاره به این که در سال 1400 لایحه برنامه هفتم توسعه تهیه و تدوین می شود، اظهار کرد: به منظور استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت قانون برنامه هفتم توسعه در ارتقای جایگاه برنامه ریزی منطقه ای در نظام برنامه و بودجه ریزی کشور، این استان نیز ضمن آسیب شناسی برنامه ششم، پیشنهادات خود را در یک فرآیند تعاملی و در قالب احکام مشخص به ستاد برنامه در سطح ملی ارائه خواهد داد.

حسینی پور استفاده از ظرفیت برنامه هفتم توسعه در رفع تعارضات و ارتقای احکام مرتبط با برنامه و بودجه استان، تعیین موضوعات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه هفتم توسعه در استان یزد کلید خورد

تدوین برنامه هفتم توسعه در استان یزد کلید خورد