مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 دی 1399 ساعت 08:102021-01-11سياسي

ورود 8 هزار پرونده به دادگستری عنبرآباد در 9 ماه گذشته


ورودی طی 9 ماه اخیر به دادگستری عنبرآباد را 8000 فقره اعلام کرد و افزود: باید به سمت تعامل گرایی پیش برویم و ظرفیت عظیم مردم را به عنوان مشارکت عمومی در کاهش این حجم ورودی مدنظر داشته باشیم.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: ورودی طی 9 ماه اخیر به دادگستری عنبرآباد را 8000 فقره اعلام کرد و افزود: باید به سمت تعامل گرایی پیش برویم و ظرفیت عظیم مردم را به عنوان مشارکت عمومی در کاهش این حجم ورودی مدنظر داشته باشیم.

یدالله موحد امروز 22 دی ماه در آیین معارفه دادستان شهرستان عنبرآباد اظهار کرد: سند تحول دستگاه قضایی انتشار پیدا کرده و این سند باید براساس نیازهای کشور ارتقاء پیدا کند.

بنابراین با توصیه های مقام معظم رهبری یک مطالبه مردمی در درون دستگاه قضایی شکل گرفته و تحول در بخش به عنوان یک واقعیت مشهود است.

وی اجرایی شدن سند تحول را پنج سال اعلام کرد و گفت: براساس قانون اساسی پنج ماموریت مهم بر عهده دستگاه قضایی گذاشته شده و در سند چشم انداز جمهوری اسلامی و سیاست های کلی نظام قضایی ماموریت های دستگاه قضایی معلوم است.

موحد قوه قضاییه را برای تحقق بخشیدن عدالت، کارآمد دانست و اظهار کرد: طی 40 سال گذشته نظام قضایی خدماتی را ارائه کرده هرچند با وضع مطلوب در قانون اساسی فاصله داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 8 هزار پرونده به دادگستری عنبرآباد در 9 ماه گذشته

ورود 8 هزار پرونده به دادگستری عنبرآباد در 9 ماه گذشته