مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 12:252021-01-10سياسي

دیدار سفیر ایران با رسانه های قرقیز در «بیشکک»


متاسفانه شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی طی یک سال گذشته مانع از آن شد تا با اصحاب رسانه قرقیزی دیدار جمعی داشته باشم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، سعید خرازی سفیر ایران در بیشکک پس از گذشت یک سال از ماموریت خود، برای اولین بار با اصحاب رسانه دیدار کرد.

وی ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و شادکامی برای مردم قرقیزستان گفت: متاسفانه شیوع محسن فخری زاده در ابتدای و انتهای سال 2020 در نتیجه دو عملیات تروریستی و با هدایت تروریسم دولتی از طرف دیگر خاطرات بسیار تلخی از سال 2020 در اذهان مردم ایران و دوستداران انقلاب اسلامی و جریان مقاومت در منطقه گذاشت.

   وی افزود: سردار سلیمانی به معنای واقعی و کامل کلمه یک استراتژیست در میدان  مقابله با تروریسم و افراطی گری بود که بسیاری از محافل نظامی و سیاسی دنیا به آن اعتراف کرده اند.

تسلط وی به مسائل منطقه و مبارزه ای که با عناصر تروریستی انجام می داد ناراحتی دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی را موجب شده بود.

به گفته وی، سردار سلیمانی نقشی اساسی در محور مقاومت و شکست داعش ایفا کرد.

فقدان شهید سلیمانی اگر چه خسران بزرگی در مسیر مبارزه با تروریسم و حمایت از مقاومت بود ولی راه او متوقف نشده و افراد دیگری پرچم مبارزه او را برداشته و در این مسیر به پیش می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر ایران با رسانه های قرقیز در «بیشکک»

دیدار سفیر ایران با رسانه های قرقیز در «بیشکک»