مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 11:552021-01-10پزشكي

مطالعات انسانی دومین واکسن کرونای تولید داخل از چند روز آینده آغاز می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: مداخلات انسانی واکسنی که ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران پیگیری می کنیم از روزهای آینده آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، جلیل کوهپایه زاده در برنامه طبیب با اشاره به اینکه از ابتدای آذرماه با رعایت مردم و با اجرای طرح شهید سلیمانی این کاهش بیماری به چشم می آید، یادآور شد: در حال حاضر 80 درصد کاهش مراجعات و 70 درصد کاهش مرگ و میر داشتیم و رنگ هایی که غالبا قرمز بودند تبدیل به رنگ آبی شدند و 191 شهر به رنگ آبی درآمده است، اما مردم متوجه باشند این بیماری به هیچ کس رحم نخواهد کرد و هیچ فرمولی بهتر از رعایت ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: گردش ویروس در جامعه کاهش پیدا کرده و این زنجیره نباید دوباره قدرت بگیرد چون با کوچکترین بی احتیاطی دوباره قرمز می شود، لذا نباید به این وضعیت اعتماد کنیم، این اتفاق خوب هم به دلیل رعایت مردم و همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی افتاد چون تا به حال در کشور چنین تعاملی بین سازمان های مرتبط با سلامت با محوریت وزارت بهداشت و با همکاری سپاه، بسیج، هلال احمر و مردم وجود نداشت.

این پزشک متخصص همچنین در خصوص این طرح توضیح داد: طرح شهید سلیمانی اینگونه است که هرکس شناخته می شود به مسیرها و خانواده و همکاران او مراجعه کرده و آنها را رصد می کنیم بین 7 تا 8 نفر را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات انسانی دومین واکسن کرونای تولید داخل از چند روز آینده آغاز می شود

مطالعات انسانی دومین واکسن کرونای تولید داخل از چند روز آینده آغاز می شود