مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:052021-01-09سياسي

راه اندازی دوره عالی فقه ویژه بانوان طلبه در جامعه الزهرا


رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا از راه اندازی دوره عالی فقه ویژه طلاب خواهر در جامعه الزهرا در سطح پنج برای نخستین بار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر ظهر امروز در نشست خبری آغاز پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی 1401-1400 جامعه الزهرا (در سطوح دو، سه، چهار و بازپذیری) که در سالن جلسات مدیریت جامعه الزهرا برگزار شد، با اشاره به ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی 1400 جامعه الزهرا در تمامی سطوح (سطح 2، بازپذیری، سطح 3 و سطح 4) از 19 دی ماه تا 22 بهمن ماه اظهار کرد: آزمون سطوح مختلف در تاریخ 31 اردیبهشت 1400 برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون ورودی داوطلبان سطح دو، سه و بازپذیری به صورت مجازی و آزمون ورودی داوطلبان سطح چهار به صورت حضوری و متمرکز در جامعه الزهرا صورت می گیرد.

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا با اشاره به شرایط ثبت نام پذیرش جامعه الزهرا گفت: علاقه مندان برای اطلاع از جزییات ثبت نام، منابع آزمون، مطالعه دفترچه های راهنما می توانند به سامانه پذیرش سایت جامعه الزهرا به نشانی http://paziresh.

jz.

ac.

ir مراجعه کنند.

وی به شرایط پذیرش داوطلبان سطح دو اشاره کرد و افزود: داوطلبان دارای مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی، دارندگان مدارک کاردانی و بالاتر، به جز دارندگان مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوره عالی فقه ویژه بانوان طلبه در جامعه الزهرا

راه اندازی دوره عالی فقه ویژه بانوان طلبه در جامعه الزهرا