مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 دی 1399 ساعت 04:352021-01-07اقتصادي

روشنایی بولوار شهید فهمیده جاجرم در انتظار اعتبار


بولوار شهید فهمیده جاجرم با طول 850 متر سایت مسکن مهر را به شهرک فرهنگیان متصل می کند نیازمند 250 میلیون تومان اعتبار برای تامین روشنایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم، سال 97 بود که بولوار شهید فهمیده به سمت سایت مسکن مهر جاجرم آسفالت شد.

بولواری که سایت مسکن مهر را به شهرک فرهنگیان متصل می کند.

نبود نور کافی در شب و تردد بالای وسایل نقلیه و عبور شهروندان از این بولوار، می تواند مشکلات غیرقابل جبرانی را به وجود آورد.

هم اکنون این بولوار در شب روشنایی پایینی دارد که باعث شده رانندگان دید کافی نداشته باشند به همین دلیل نیاز است مسئولان به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

بهرامی یکی از شهروندان جاجرمی با گلایه از اینکه بولوار شهید فهمیده نور مناسبی ندارد می گوید: تردد از این بولوار به دلیل روشنایی کم باعث مشکلاتی برای رانندگان و عابرین پیاده می شود.

  صادقی دیگر شهروند جاجرمی هم معتقد است یک بولوار علاوه بر اینکه باید روشنایی داشته باشد باید زیبا سازی هم در آن انجام شود تا به زیبایی چهره شهر کمک کند که متاسفانه بولوار شهید فهمیده به سمت مسکن مهر و بولوار حکمت روشنایی ندارند  رجبی نیز از دیگر شهروندان جاجرمی ادامه می دهد: برای تردد با وسیله نقلیه از این بولوار دید کافی در شب نداریم و نیاز است مسئولین رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنایی بولوار شهید فهمیده جاجرم در انتظار اعتبار

روشنایی بولوار شهید فهمیده جاجرم در انتظار اعتبار