مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 دی 1399 ساعت 08:302021-01-06سياسي

در زمان آمریکای اوباما، دیوارهای تحریم ترک هم برنداشت


رسول فرخی رییس مجمع نمایندگان گیلان میکال امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر اینکه کالاهای اساسی مردم شریف را نباید به سیاسی بازی های معمول و آمریکایی مرتبط کنیم، اظهار کرد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی برای تأمین منافع سیاسی و اقتصادی خود استوار است و پیشنهاد می شود دولت ارتباط خود را با کشورهای مستقل و همسایه ازجمله کشورهای شرقی متمرکز کند.

وی با بیان اینکه دولت تمام وقت خود را صرف ارتباط با غرب کرده، افزود: متأسفانه در دولت یازدهم و دوازدهم به تعامل و ارتباط با کشورهای آفریقایی کم توجهی صورت گرفت در حالیکه ما می توانستیم با افزایش تبادلات تجاری با آفریقایی ها عواید زیادی را در کشور به دست آوریم.

رییس مجمع نمایندگان گیلان تنها راه نجات اقتصاد کشور را توجه و تمرکز بر توانمندی های داخلی کشور برشمرد و گفت: دولت نه از روی تخصص بلکه باید از روی تجربه به این اصل رسیده باشد که بین بایدن و ترامپ تفاوتی وجود ندارد.

فرخی با بیان اینکه سیاست های کاخ سفید با افراد تغییر نمی کند، تصریح کرد: مواجهه استکباری و ضد بشری ایالات متحده در مقابل ملت ایران، نه تنها در 40 سال اخیر بلکه در طول ادوار تاریخ کاملاً یکسان و در این چهل به خاطر پیشرفت های ایران شدیدتر نیز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمان آمریکای اوباما، دیوارهای تحریم ترک هم برنداشت

در زمان آمریکای اوباما، دیوارهای تحریم ترک هم برنداشت