مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 08:502021-01-05پزشكي

همکاری موسسه رازی و دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ساخت واکسن کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر لزوم مشارکت دانشگاه ها با موسسات علمی – تولیدی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان بازوی دانشگاهی علاقه مند به همکاری موسسه رازی برای تولید محصولات سلامت محور است.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر لزوم مشارکت دانشگاه ها با موسسات علمی – تولیدی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان بازوی دانشگاهی علاقه مند به همکاری موسسه رازی برای تولید محصولات سلامت محور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه هیئتی با حضور در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از بخش های مختلف این مجموعه بازدید و در نشستی با رییس و مسئولان موسسه شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل کوهپایه زاده در حاشیه این بازدید، با اشاره به سال ها فعالیت موسسه رازی، اظهار کرد: امروز مفتخریم به عنوان یک ایرانی به نمایندگی از خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران از اقدامات این موسسه در طول سالیان گذشته در بخش واکسن و سرم های درمانی دیدن کنیم.

وی همچنین به لزوم مشارکت دانشگاه ها با موسسات علمی – تولیدی اشاره کرد وگفت: دانشگاه ها به عنوان رسالت شان در نگاه دانشگاه نسل سه و چهار موظف هستند به منظور تولید محصولات دانش بنیان و پاسخگویی به نیازهای جامعه با موسسات علمی – تولیدی در زمینه های مختلف تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری موسسه رازی و دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ساخت واکسن کرونا

همکاری موسسه رازی و دانشگاه علوم پزشکی ایران برای ساخت واکسن کرونا