مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 دی 1399 ساعت 07:052021-01-05ورزشي

قضاوت داور دیدار استقلال تهران و آلومینیوم اراک جای انتقاد دارد


مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، گفت: عملکرد داور در دیدار دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم اراک جای انتقاد زیادی دارد و نسبت به این قضاوت اعتراض داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید عباسی در مورد دیدار دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم اراک که روز دوشنبه پانزدهم مهر ماه در چهارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته گذشته به کمیته داوران بابت انتخاب داوری شجاع و نترس برای دیدار با آلومینیوم هشدار داده بودیم.

وی افزود: با توجه به اتفاقات پیش آمده در بازی های آلومینیوم، از کمیته داوران خواهش کرده بودیم که در انتخاب داور داوری شجاع و نترس دقت کنند و ظن و گمان ها را به سمت سوی ملاحظات بازی دربی نبرد.

عباسی خاطرنشان کرد: متأسفانه داور در این بازی (دیدار استقلال تهران و آلومینیوم اراک) تحت تأثیر شهرآورد سوت زد و دو پنالتی مسلم تیم آلومینیوم را نگرفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، بیان کرد: متأسفانه داور در این دیدار ملاحظه شهرآورد استقلال و پرسپولیس را کرد و در همان دقیقه نخست بازی پنالتی مسلم تیم ما را نگرفت، و همین موضوع باعث شد که روند بازی تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت داور دیدار استقلال تهران و آلومینیوم اراک جای انتقاد دارد

قضاوت داور دیدار استقلال تهران و آلومینیوم اراک جای انتقاد دارد