مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 دی 1399 ساعت 19:102021-01-04اقتصادي

حمایت ویژه از تولید داخلی محصولات کشاورزی که هم اکنون از خارج کشور تامین می شود


معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارائه زمین رایگان در وسعت مورد نیاز به صورت نامحدود و اخذ مجوز در کمتر از 2 هفته برای آن دسته از افرادی که در زمینه تولید محصولات کشاورزی که هم اکنون از خارج از کشور وارد می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، احمدعلی کیخا در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات حوزه کشاورزی مهاباد، اظهار داشت: تولید داخلی محصولات کشاورزی که هم اکنون از خارج از کشور تامین می شود، مورد حمایت ویژه دولت قرار دارد و علاقه مندان به این بخش می توانند از حمایت ها و تسهیلات دولتی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ارائه زمین رایگان در وسعت مورد نیاز به صورت نامحدود و اخذ مجوز در کمتر از 2 هفته برای محصولات کشاورزی که هم اکنون از خارج از کشور تامین می شود، در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اعمال تحریم شرایط سخت اقتصادی را برای کشور به وجود آورده، اضافه کرد: امسال بیش از 600 میلیون دلار برای خرید موز از خارج هزینه شده در حالی که استان هایی از جمله سیستان و بلوچستان توانایی تولید این محصول را دارد.

کیخا با بیان اینکه توسعه کشاورزی بدون صادرات محصولات امکان پذیر نیست، اظهار داشت: دولت و مجلس برای محصولاتی که امکان صادرات و فروش آن در خارج از کشور نیز وجود دارد، همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ویژه از تولید داخلی محصولات کشاورزی که هم اکنون از خارج کشور تامین می شود

حمایت ویژه از تولید داخلی محصولات کشاورزی که هم اکنون از خارج کشور تامین می شود