مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 18:402021-01-03سياسي

اهمیت خود صیانتی نیروهای شهرداری/ تشکیل اتاق فکر ضروری است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت خود صیانتی نیروهای شهرداری، گفت: تشکیل اتاق فکر برای اولویت بندی برنامه ها ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله فلاحتی عصر یکشنبه در نشست کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی چهل و دومین سالگرد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب سال 57 جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد تمدن اسلامی بنا نهاده شد تا با منابع و نیروی انسانی اسلامی شایسته خدمت رسانی به عموم مردم باشد.

امام جمعه رشت فضاسازی شهری با محوریت یوم الله 22 بهمن توسط مجموعه شهرداری را اقدامی قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: لازم است شهرداران مجموعه اتاق فکر خود را از نیروهای انقلابی و دلسوز انتخاب کنند.

وی با اشاره به توجه شهروندان به فضاسازی شهری، گفت: شهرداران باید هم به امور زیربنایی و هم فعالیت های روبنایی توجه داشته باشند این امور را در کنار هم پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه شهرداران توسعه امور زیربنایی شهری را به اولویت کاری خود تبدیل کنند، خاطرنشان کرد: عوامل شهرداری با خود صیانتی به خدمات رسانی به مردم بپردازند.

وی حاشیه نشینی را یکی از معضلات شهری دانست و بر ضرورت توجه و برنامه ریزی شهرداری ها برای ساماندهی به این موضوع تأکید کرد و گفت: در راستای مدیریت بهتر شهری، اجتماع فصلی شهردارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت خود صیانتی نیروهای شهرداری/ تشکیل اتاق فکر ضروری است

اهمیت خود صیانتی نیروهای شهرداری/ تشکیل اتاق فکر ضروری است