مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:502021-01-03اقتصادي

سرمایه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خصوصی سازی مشخص شد


افزایش سرمایه از طریق دو مجموعه ورزشی درفشی فر و شهدای گمنام برای پرسپولیس و شهید مرغوبکار و کمپ حجازی برای استقلال محقق شد و اکنون سرمایه پرسپولیس هفتصد و یک میلیارد تومان شده و اساسنامه آن به زودی انشالله ثبت می شود.

- عضو هیأت عامل و معاون سازمان خصوصی سازی گفت:بحث اصلاح ساختار مالی و زیان انباشته قابل توجهی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتند، مسیرش را با افزایش سرمایه از طریق آورده غیرنقدی دولت ادامه داد.

سرمایه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خصوصی سازی مشخص شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ابوالقاسم شمس جامخانه،در خصوص عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس اظهار داشت: پیرو جلسات مختلفی که در وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برگزار شد و اجرای مصوبه ای که هیأت واگذاری 18/1/99 تکلیف کرده بود، واگذاری این دو شرکت طبق الزامات اصل 44 از طریق واگذاری از بازار سرمایه، بورس یا فرابورس بایستی بررسی شود و در نهایت واگذاری صورت بگیرد.

خوشبختانه بحث اصلاح ساختار مالی که دنبالش بودیم و زیان انباشته قابل توجهی که این دو باشگاه داشتند، مسیرش را با افزایش سرمایه از طریق آورده غیرنقدی دولت به خوبی ادامه داد.

وی ادامه داد: افزایش سرمایه از طریق دو مجموعه ورزشی درفشی فر و شهدای گمنام برای پرسپولیس و شهید مرغوبکار و کمپ حجازی برای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خصوصی سازی مشخص شد

سرمایه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس برای خصوصی سازی مشخص شد