مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:052021-01-03بين الملل

اشاره تلویحی نتانیاهو به سفیر اخیر خود به عربستان


رسانه های صهیونیستی گزارش دادند نخست وزیر این رژیم در یک محفل خصوصی حزب لیکود، به سفر اخیر خود به عربستان سعودی تلویحاََ اشاره کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در حالی که بیشتر از یک ماه است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم درباره سفر خود به عربستان سعودی سکوت کرده بود، اما اکنون گفته می شود که او تلویحا این سفر را تایید کرده است.

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، نتانیاهو شامگاه شنبه در جلسه خصوصی حزب لیکود، در پاسخ به سوالی به صورت غیررسمی به سفر اخیر خود به عربستان سعودی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، وی در جواب این سوال که آیا تل آویو برنامه ای برای عادی سازی روابط با منطقه کردستان عراق دارد، گفت: من اخیراََ به یکی دیگر از کشورهای عربی سفر کردم، و همانطور که نمی توانستم درباره [سازش با] امارات صحبت کنم، در این باره هم نمی توانم چیزی بگویم .

جروزالم پست در این باره نوشت، طی ماه های اخیر نتانیاهو به هیچ کشور عربی جز عربستان سعودی سفری نکرده که خبر آن علنی منتشر شده باشد، پس این حرف او اشاره ای غیر مستقیم به سفر اخیر به عربستان سعودی است.

البته نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد داشت در سال 2020 به بحرین و امارات عربی متحده سفر کند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره تلویحی نتانیاهو به سفیر اخیر خود به عربستان

اشاره تلویحی نتانیاهو به سفیر اخیر خود به عربستان