مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:452021-01-02سياسي

پیام دانشجویان طرح ولایت در غم از دست دادن آیت الله مصباح یزدی


دانشجویان طرح ولایت تاکید کردند: آیت الله مصباح یزدی هر گاه انقلاب و ولایت فقیه را در معرض خطر می دید بدون ملاحظه عناوین و تعارفات مرسوم با غیرتی مثال زدنی وارد صحنه شده و از ولایت فقیه دفاع می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان طرح ولایت طی پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت الله مصباح یزدی تاکید کردند: آن علامه بصیر هر گاه انقلاب و ولایت فقیه را در معرض خطر می دید بدون ملاحظه عناوین و تعارفات مرسوم با غیرتی مثال زدنی وارد صحنه شده و از ولایت فقیه دفاع می کرد.

در این پیام آمده است: بسمه تعالی ️سرانجام آن روز تلخ فرا رسید و فرزندان معنوی و فکری علامه مجاهدآیت الله مصباح یزدی(ره) را به سوگ نشاند.

که براستی بازوی  ولایت در دفاع از کیان و مرزهای جغرافیایی اسلام در برابر متجاوزین بود بازوی دیگری را در مصاف فکری با دشمنان و منحرفین انقلاب و دفاع از مرزهای فکری و عقیدتی اسلام از دست داد.

    هر چند هم اکنون روح ملکوتی آن بزرگوار در کنار اولیاء و انبیاء الهی متنعم است لیکن براستی  فقدان چنین شخصیت ارزشمندی برای  شاگردان و ارادتمندان و همه آشنایان با این شخصیت  کم نظیر دنیای اسلام بسی دردناک است؛ امیدواریم خداوند صبری جمیل در فراق ایشان به ما عنایت فرماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دانشجویان طرح ولایت در غم از دست دادن آیت الله مصباح یزدی

پیام دانشجویان طرح ولایت در غم از دست دادن آیت الله مصباح یزدی