مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:352021-01-02اجتماعي

ثبت 78 درخواست فرزند خواندگی در کرمانشاه


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: امسال 78 زوج کرمانشاهی متقاضی فرزندخواندگی در خواست خود را در سامانه ملی فرزند خواندگی ثبت کرده اند که از این تعداد 14 زوج موفق به دریافت فرزند شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، فرحناز محمدی با اشاره به شرایط فرزند خواندگی، اظهار داشت: زوج ها بدون فرزند، بانوان بالای 35 سال و زوجین دارای فرزند که واجد شرایط هستند، می توانند در سامانه فرزند خواندگی تقاضای خود را ثبت کنند.

وی افزود: در حال حاضر 125 نفر از فرزندان بی سرپرست در مراکز بهزیستی استان اسکان دارند، اما همه آن ها شرایط واگذاری برای فرزند خواندگی را ندارند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خانواده ها باید با هدف نیت خیرخواهانه متقاضی پذیرش فرزند باشند و صرفا به دنبال کودکان زیبا و سالم و یا نوزادان نباشند.

وی اظهار داشت: بعضی از فرزندان بیمار یا معلول هستند و به پیگیری نیاز دارند، از طرفی متقاضیان پشت نوبت که سن بالاتری دارند اگر متقاضی پذیرش فرزند بزرگتر باشند بهتر است و تنها هدف زوج ها نباید پذیرش نوزادان به عنوان فرزند خوانده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 78 درخواست فرزند خواندگی در کرمانشاه

ثبت 78 درخواست فرزند خواندگی در کرمانشاه