مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 09:052021-01-02سياسي

مصباح یزدی عمر خود را وقف بارورشدن نهال حکومت اسلامی کرد


جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی عضو شورای فقهای این تشکل سیاسی اصولگرا، در پیامی تأکید کرد: او عمر خویش را وقف بارور شدن نهال نوپای حکومت اسلامی در میادین اندیشه دینی کرد و در این مسیر همواره با هجمه سنگین مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی روبرو شد.

- جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی عضو شورای فقهای این تشکل سیاسی اصولگرا، در پیامی تأکید کرد: او عمر خویش را وقف بارور شدن نهال نوپای حکومت اسلامی در میادین اندیشه دینی کرد و در این مسیر همواره با هجمه سنگین مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی روبرو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: در شب شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر دل های مومنین و انقلابیون غرق در اندوه فقدان مجاهدی بزرگوار و فقیهی انقلابی شد که عمر پربرکت خویش را صرف حراست و پاسداری از حریم ولایت کرد و برای استحکام ابعاد نظری انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال جانسوز و جانگداز عضو فقید شورای فقهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله مصباح یزدی (رحمت الله علیه)، به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له فداه)، مقام معظم رهبری دامت برکاته، ملت مومن و انقلابی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصباح یزدی عمر خود را وقف بارورشدن نهال حکومت اسلامی کرد

مصباح یزدی عمر خود را وقف بارورشدن نهال حکومت اسلامی کرد