مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 12:252020-12-31پزشكي

استفاده بیش از 60درصد مراکز درمانی استان قزوین از نسخه الکترونیکی


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه 60 درصد نسخه این سازمان الکترونیکی است، گفت: نسخه الکترونی زیرساخت تشکیل پرونده سلامت و کارت هوشمند سلامت برای بیماران است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدصادق بابایی ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه در استان قزوین اظهار کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قزوین در 2 حوزه درمان مستقیم شامل بیمارستان ها و مراکز درمانی متعلق به این سازمان و درمان غیر مستقیم شامل مراکز طرف قرارداد فعالیت می کند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در حوزه درمان مستقیم 2 بیمارستان رازی و تأمین اجتماعی تاکستان با 356 تخت و 8 مرکز درمانی در استان فعالیت می کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین ادامه داد: در درمان غیر مستقیم نیز با 697 مرکز درمانی در استان طرف قرار داد هستیم.

وی بیان کرد: با بررسی از سوی سازمان مرکزی تأمین اجتماعی، مدیریت درمان استان قزوین در میان 13 استان تیپ یک کشور در جایگاه نخست ارزیابی های سال 98 قرار گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین با اشاره به راه اندازی نسخه الکترونیک در استان قزوین عنوان کرد: این نسخه زیرساخت تشکیل پرونده سلامت و کارت هوشمند سلامت برای بیماران است و از این رو 60 درصد نسخه این سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بیش از 60درصد مراکز درمانی استان قزوین از نسخه الکترونیکی

استفاده بیش از 60درصد مراکز درمانی استان قزوین از نسخه الکترونیکی