مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 21:152020-12-30سياسي

طحان نظیف: مشارکت برای جمهوری اسلامی یک اصل ارزشمند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در ویژه برنامه سالروز حماسه 9 دی ضمن بررسی نقش جمهوریت و مردم در جمهوری اسلامی ایران گفت: - عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: مشارکت برای جمهوری اسلامی یک اصل ارزشمند است از این رو وقتی آمار مشارکت پایین می اید مسئولین و کارگزاران باید دلیل کاهش این مشارکت را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در ویژه برنامه سالروز حماسه 9 دی ضمن بررسی نقش جمهوریت و مردم در جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس اصل 27 قانون اساسی تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها بدون حمل سلاح به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است؛ حالا چرا باید مجوز گرفته بشود برای راهپیمایی ها و اعتراضات؟ یک نفر باید باشد که این فضا را بشناسند و بررسی کند.

به هر روی سخت گیری هایی گاها از طرف دولت و کمیسیون های مربوطه صورت می گیرد که لازم نیست.

وی با بیان اینکه باید خط تمایزی بین اعتراض و اغتشاش قرار بدهیم، تصریح کرد: همان آقای اوبامایی که به هنگام انتخابات ایالات متحده رفتار و کار ترامپ را مورد تقبیح قرار می داد سال 88 در مورد انتخابات ایران همین رفتار را تشویق می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: مشارکت برای جمهوری اسلامی یک اصل ارزشمند است

طحان نظیف: مشارکت برای جمهوری اسلامی یک اصل ارزشمند است