مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:152020-12-30سياسي

سمینار گفتگوی اسلام و مسیحیت در کنیا برگزار شد


سمینار گفتگوی اسلام و مسیحیت با عنوان «عیسی مسیح در قرآن کریم» به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در کنیا برگزار و بر همگرایی بین مسلمانان و مسیحیان تأکید شد.

- سمینار گفتگوی اسلام و مسیحیت با عنوان عیسی مسیح در قرآن کریم به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در کنیا برگزار و بر همگرایی بین مسلمانان و مسیحیان تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این سمینار که با هدف گسترش روابط مذهبی و صلح و همبستگی و برادری مسلمانان و مسیحیان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در کنیا برگزار شد، جعفر برمکی، سفیر و ابوذر طوقانی، سرپرست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کنیا و دیگر شخصیت های دینی کنیا حضور یافتند.

جعفر برمکی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کنیا در سخنانی، به موضوع همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان در ایران اشاره کرد و وجود صلح و آرامش را برای ایجاد امنیت ضروری دانست.

وی در ادامه اظهار کرد: همه ادیان و پیامبران الهی به عنوان ناجی بشریت و منبع صلح، امنیت و دوستی با پیروان سایر ادیان را ترویج می کنند.

همزیستی مسالمت آمیز به عنوان دستاورد زندگی مدرن بشر تلقی می شود در حالی که اسلام به عنوان یکی از ادیان الهی این همزیستی مسالمت آمیز را هم در قرآن کریم و هم در سنت اهل بیت تشویق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار گفتگوی اسلام و مسیحیت در کنیا برگزار شد

سمینار گفتگوی اسلام و مسیحیت در کنیا برگزار شد