مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:002020-12-30اقتصادي

حداکثر زمان مهلت ورود کالاها به کشور چقدر است؟


معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت حداکثر زمان مهلت ورود کالاهای مختلف را به بانک مرکزی اعلام کرد که بر اساس آن حداکثر زمان مهلت ورود کالاهای اساسی و ضروری مشمول ارز به نرخ رسمی 4200 تومانی از زمان حواله ارزی سه ماه است.

- معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت حداکثر زمان مهلت ورود کالاهای مختلف را به بانک مرکزی اعلام کرد که بر اساس آن حداکثر زمان مهلت ورود کالاهای اساسی و ضروری مشمول ارز به نرخ رسمی 4200 تومانی از زمان حواله ارزی سه ماه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس قبادی - معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) - طی نامه ای به بانک مرکزی به نامه مورخ 17 آذرماه درباره تعیین زمان معقول جهت واردات کالا و مهلت ارائه اسناد حمل حواله های ارزی و مهلت ارائه پروانه گمرکی اشاره کرده و گفته که این موضوع در جلسه بیست و سوم آذرماه کارگروه نظارت و تخصیص ارز با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت صمت و سایر دستگاه ها و مراجع نظارتی مطرح و درباره حداکثر زمان مهلت ورود کالا تصمیم گرفته شده است.

بر این اساس حداکثر زمان مهلت ورود کالاهای اساسی و ضروری مشمول دریافت ارز 4200 تومانی از زمان حواله ارزی حداکثر سه ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر زمان مهلت ورود کالاها به کشور چقدر است؟

حداکثر زمان مهلت ورود کالاها به کشور چقدر است؟