مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 21:452020-12-29سياسي

اعلام انزجار خودرویی از فتنه گران/ تجدید میثاق مردم تهران با ولایت


همزمان با 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شرایط کرونایی مردم استان تهران برای گرامیداشت این حماسه تاریخی و سرنوشت ساز با رژه خودرویی انزجار خود را از فتنه گران اعلام کردند.

- یی همه برنامه ها و مراسم های ما را در کنار سایر امور دستخوش تغییر کرده است و مردم هم کم کم با چنین وضعیتی خوگرفتن و سبک زندگی خود را با آن وفق دادند.

سه شنبه 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مردم انقلابی و ولایی استان تهران سعی کردند در حال و هوای موجود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با اولویت سلامتی مردم این روز مهم و تاریخی در تاریخ انقلاب را گرامی بدارند که رژه خودرویی در اکثر شهرستان های استان تهران به پاس و گرامیداشت این روز برگزار شد که چند مورد از آن ها را با هم مرور می کنیم.

شهرستان ورامین تجدید میثاق مردم دیار پانزده خرداد با ولایت به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی رژه خودرویی در خیابان های شهرستان ورامین برگزار شد.

صبح امروز مردم انقلابی و ولایت مدار ورامین در حالی که شیشه های ماشین های خود را به پوسترهایی به عکس مقام معظم رهبری ، شهید سلیمانی و شهید فخری زاده مزین کرده بودند، حماسه یوم الله 9 دی را گرامی داشتند.

کاروان خودرویی مردم انقلابی ورامین از میدان ولیعصر(عج) این شهرستان آغاز و در خیابان های شهدا، مسجد جامع، 15 خرداد و غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام انزجار خودرویی از فتنه گران/ تجدید میثاق مردم تهران با ولایت

اعلام انزجار خودرویی از فتنه گران/ تجدید میثاق مردم تهران با ولایت