مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 14:002020-12-29اقتصادي

انگورکاران زنجانی در انتظار حمایت های دولتی


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: امسال حدود 30 هزار تن کشمش در استان تولید شده و برنامه ریزی های خوبی در زمینه صادرات انجام شده است ولی نیازمند حمایت دولتی برای حمایت از انگورکاران زنجانی هستیم.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: امسال حدود 30 هزار تن کشمش در استان تولید شده و برنامه ریزی های خوبی در زمینه صادرات انجام شده است ولی نیازمند حمایت دولتی برای حمایت از انگورکاران زنجانی هستیم.

جواد تاراسی بعد از ظهر امروز (9 دی ماه) در نشست خبری، در رابطه با توسعه باغات زیتون شهرستان طارم، اظهار کرد: استان زنجان امسال با 21 هزار هکتار به عنوان اولین استان زیتون خیز کشور از لحاظ سطح زیر کشت و تولید باقی مانده است.

وی در رابطه با صادرات بخش کشاورزی استان زنجان، افزود: تراز صادرات بخش کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون و سال گذشته بیش از 7 درصد مثبت ارزیابی شده و به طور کلی 10 درصد صادرات استان مربوط به زیربخش های کشاورزی است.

این مسئول با بیان اینکه عمده صادرات بخش کشاورزی استان، کشمش و لبنیات است، تصریح کرد: امسال حدود 30 هزار تن کشمش در استان تولید شده است که با توجه به تولید خوب این محصول برنامه ریزی هایی انجام شده ولی نیازمند حمایت دولتی برای حمایت از انگورکاران زنجانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگورکاران زنجانی در انتظار حمایت های دولتی

انگورکاران زنجانی در انتظار حمایت های دولتی