مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 10:252020-12-26اقتصادي

سرمایه گذاران سوئدی در راه صنعت حمل ونقل ایران


سفیر سوئد در ایران از آمادگی این سفارت جهت دعوت از سرمایه گذاران سوئدی به منظور همکاری در صنعت حمل ونقل ایران خبر داد و تأکید کرد که این موضوع بستگی به تمایل و موافقت ایران دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ماتیاس لنتز، سفیر سوئد در ایران با بیان اینکه شرکت های سوئدی از دیرباز در بخش های مختلف حمل ونقل ایران حضور جدی داشته اند، افزود: ایران بازار مهمی برای شرکت های اسکانیا و ولو به شمار می رود و این شرکت های بزرگ نقش مهمی در نوسازی ناوگان تجاری و حمل ونقل مسافری ایران ایفا می کنند.

وی گفت: این شرکت ها تمایل بسیار زیادی برای ازسرگیری فعالیت های خود در ایران دارند؛ اما باید توجه داشت که حضور در پروژه های راهسازی یا احداث راه آهن به دلیل عظیم بودن این پروژه ها نیازمند تشکیل کنسرسیومی از شرکت های مختلف است و شرکت های سوئدی نیز می توانند به عنوان بخشی از این کنسرسیوم فعالیت کنند.

لنتز تصریح کرد: در سال های گذشته شرکت های سوئدی در کنسرسیومی به این منظور حضور داشتند؛ اما به دلیل تأخیر در تصمیم گیری قرارداد مذکور لغو شد و آن ها مجبور به ترک ایران شدند.

سفیر سوئد در ایران تأکید کرد: آنچه سفارت سوئد در این زمینه قادر به انجام آن است تا اندازه زیادی تابع سیاست های دولت ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران سوئدی در راه صنعت حمل ونقل ایران

سرمایه گذاران سوئدی در راه صنعت حمل ونقل ایران