مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 دی 1399 ساعت 05:402020-12-24اجتماعي

آمادگی ستاد بحران شهرستان رشت برای بارش شدید برف


اقدامات و برنامه ریزی لازم برای مواجه با بارش شدید برف و باران در شهرستان رشت پیش بینی شده و  مجموعه ی امکانات و ماشین آلات برف روبی در دو بخش دولتی و خصوصی در آماده باش کامل هستند.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: اقدامات و برنامه ریزی لازم برای مواجه با بارش شدید برف و باران در شهرستان رشت پیش بینی شده و  مجموعه ی امکانات و ماشین آلات برف روبی در دو بخش دولتی و خصوصی در آماده باش کامل هستند.

علی فتح اللهی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت که شامگاه گذشته در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف و باران، همواره عملکرد دستگاه های اجرایی و همچنین همکاری مردم مهم است.

فرماندار شهرستان رشت افزود: اگر با برنامه ریزی از امکانات موجود استفاده بهینه کنیم، یقینا می توانیم هر اتفاق و تاثیرات بحران را با همدلی و به موقع ورود کردن به حداقل برسانیم.

وی گفت: شهرستان رشت متفاوت تر از دیگر شهرستان هاست چون بخشی عمده ای از خدمات استان از این شهرستان ارائه می شود و همچنین 40 درصد جمعیت استان در شهرستان رشت ساکن هستند، لذا این موارد میطلبد که یک برنامه جامعی را در راستای رفع مشکلات داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ستاد بحران شهرستان رشت برای بارش شدید برف

آمادگی ستاد بحران شهرستان رشت برای بارش شدید برف