مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 دی 1399 ساعت 11:052020-12-22پزشكي

مراجعه دیرهنگام شرایط درمان کرونا را دشوار می کند


مدیر بخش پرستاری بیمارستان 5 آذر گرگان با اشاره به بالا رفتن تجربه کادر درمانی نسبت به روزهای نخست شیوع کرونا و همچنین استفاده از برخی داروهای مؤثر در درمان بیماران، - ایسنا/گلستان مدیر بخش پرستاری بیمارستان 5 آذر گرگان با اشاره به بالا رفتن تجربه کادر درمانی نسبت به روزهای نخست شیوع کرونا و همچنین استفاده از برخی داروهای مؤثر در درمان بیماران، گفت: اگر بیماران کرونایی به موقع به مراکز درمانی و پزشکان مراجعه کنند، شرایط درمان آنها خیلی بهتر خواهد بود.

سیدعلی اکبر میراحمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برخی بیماران کرونایی دیرهنگام به پزشک مراجعه می کنند و همین مسئله باعث بدحال شدن آنها می شود و متأسفانه گاها جان خود را از دست می دهند.

وی با اشاره به درمان سرپایی برخی بیماران کرونایی، گفت: هر چند برخی از بیماران مبتلا به کرونا نیاز به بستری شدن در بیمارستان را ندارند اما باید بیمار به پزشک مراجعه کند تا شرایط عمومی او بررسی شود و در صورت تشخیص پزشک، بیمار ادامه درمان را در منزل داشته باشد.

میراحمدی با تأکید بر اینکه مردم باید بیماری کرونا را به عنوان یک تهدید جدی قلمداد کنند، گفت: مردم در طول 8 سال دفاع مقدس با دشمنی روبه رو بودند و می جنگیدند که قابل رؤیت بود اما امروز با دشمنی روبه رو هستند که قابل رؤیت نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه دیرهنگام شرایط درمان کرونا را دشوار می کند

مراجعه دیرهنگام شرایط درمان کرونا را دشوار می کند