مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 15:552020-12-21سياسي

برنامه سازمان حج و زیارت برای ازسرگیری اعزام زائران به عتبات


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش آمار فوتی ها و مبتلایان به کرونا در کشور، موضوع سفرهای زیارتی به عراق و سوریه بحث و بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه و سفارت سوییس به عنوان دفتر حافظ منافع عربستان وصول وجوه چک های بانکی صادر شده برای خانواده های معظم شهدا و جانبازان حادثه سقوط جرثقیل را در دست پیگیری دارد و امیدواریم که به نتیجه برسیم.

رضایی اضافه کرد: درحال پیگیری برای دریافت متن حکم دادگاه تجدید نظر عربستان هستیم تا موارد حقوقی مرتبط با این حادثه را نیز دنبال کنیم.

براساس این گزارش، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت هم با بیان اینکه پیگیری حقوق خانواده های شهدا و مصدومان این حادثه با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: طبق مستندات هیئت پزشکی حج و زیارت تعداد مصدومان ایرانی حادثه سقوط جرثقیل بسیار بیشتر از آماری است که عربستان برای آنها چک های بانکی غرامت صادر کرده است و این موضوع از طریق وزارت خارجه، سفارت سوییس در تهران و سایر راهکارها پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین در آغاز این جلسه با گرامیداشت 25 آذر، روز پژوهش، پژوهش را موتور پیشران حرکت برای همه نظام ها دانست و با اشاره به اولین توصیه مقام معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه سازمان حج و زیارت برای ازسرگیری اعزام زائران به عتبات

برنامه سازمان حج و زیارت برای ازسرگیری اعزام زائران به عتبات