مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 دی 1399 ساعت 13:202020-12-21سياسي

رفع تصرف 95هکتار زمین دولتی در زرند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از رفع تصرف 95 هکتار از اراضی دولتی در این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار کرد: میزان 95 هکتار اراضی دولتی که توسط افراد سودجو تصرف و دیوارکشی، تبدیل به اراضی کشاورزی و کانال برداری و احداث بنا شده بود، با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان زرند به بیت المال بازگردانده شد.

دادستان عمومی و انقلاب زرند ادامه داد: عملیات رفع تصرف این اراضی در راستای ماده 55 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع به مرحله اجرا درآمد و تمام دیوارکشی ها و  مستحدثات ایجادشده روی این اراضی تخریب شد.

وی عمده زمین خواری در مناطق خوش آب و هوا  از جمله  سرباغ شاهرمز به میزان بالغ بر 4 هکتار و همچنین دیگر روستاها دهستان سربنان و مناطق  ابپنگوییه، باب تنگل، ابراهیم آباد و رحمت آباد عنوان کرد و افزود:  مبارزه با زمین خواری،  بستر و حریم رودخانه خواری در اولویت کار دستگاه قضایی این شهرستان   است  و بدون مماشات در این زمینه ورود می کنیم و برای رفع تصرف اراضی ملی با هیچ کس  تعارف نداریم.

بلوچ زاده خواستار حساسیت بیش از پیش دستگاه های اجرایی و متولیان امر حفاظت و صیانت از اراضی ملی و جنگل ها شد و گفت: اراضی ملی به عنوان یک سرمایه بزرگ به صورت امانت در اختیار انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 95هکتار زمین دولتی در زرند

رفع تصرف 95هکتار زمین دولتی در زرند