مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-18حوادث

رهایی پلنگ ایرانی از تله دام در میناب/ حال حیوان خوب نیست!(+فیلم)


یک قلاده یوزپلنگ ایرانی گرفتار شده در تله دام در ارتفاعات منطقه سندرک میناب پس از سه روز از تله نجات داده شد و برای درمان به بندرعباس منتقل شده است.

-   تله ای که این پلنگ در آن گرفتار شده، به گفته مردم محلی برای مقابله با گرگ و شغال ها که مرتبا به گله های بز و گوسفند مردم حمله ور می شدند توسط مردم کار گذاشته شده بوده که متأسفانه این پلنگ ایرانی در آن گرفتار شده است.

همچنین تیمی از استان فارس برای بررسی وضعیت این پلنگ ایرانی به بندرعباس اعزام شده است اما پلنگ ایرانی بدلیل طولانی بودن زمان گرفتاری در تله و فشار روانی، حال مساعدی ندارد.

چندی قبل یک توله خرس نیز که در ارتفاعات بشاگرد دچار آسیب فراوان شده بود، پس از زنده گیری و انتقال به بندرعباس و بهبود حال آن به باغ پرندگان شهرداری بندرعباس سپرده شد که متأسفانه بدلیل شرایط نادرست نگهداری و قراردادن زنجیر در دسترس این توله خرس، جانش را از دست داد.

ارتفاعات شرقی هرمزگان بدلیل شرایط آب و هوایی خاص و همجواری با مناطقی بکر در ارتفاعات جنوبی کرمان، یکی از کانون های مشاهده حیوانات نادر ایرانی است که ضرورت آگاهی بخشی به مردم محلی برای مدارا با این حیوانات را دوچندان ساخته است.

انتهای پیام/ 88055      


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی پلنگ ایرانی از تله دام در میناب/ حال حیوان خوب نیست!(+فیلم)

رهایی پلنگ ایرانی از تله دام در میناب/ حال حیوان خوب نیست!(+فیلم)