مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-16بين الملل

گزارش مداخله جویانه کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس درباره ایران


یک کمیته پارلمان انگلیس در گزارشی مغرضانه و مداخله جویانه با طرح ادعاهایی بی اساس علیه کشورمان، خواستار اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت انگلیس شد.

- یک کمیته پارلمان انگلیس در گزارشی مغرضانه و مداخله جویانه با طرح ادعاهایی بی اساس علیه کشورمان، خواستار اقداماتی علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت انگلیس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس به تازگی گزارشی را در اختیار دولت بوریس جانسون نخست وزیر این کشور قرار داده که در آن با طرح ادعاهای نخ نما و بی اساس علیه ایران خواستار بررسی های لازم برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

به نوشته روزنامه گاردین، همچنین در بخشی ازاین گزارش آمده است که رویکرد دولت انگلیس برای آزادی زندانیان دوتابعیتی ایرانی- انگلیسی محبوس در ایران کارساز نبوده و از دولت خواسته است تا بازداشت این افراد دو تابعیتی را گروگان گیری بداند.

در گزارش مغرضانه و ادعایی این کمیته از وزارت امور خارجه انگلیس خواسته شده است تا رویکرد خود را برای مذاکره به منظور آزادی زندانیان دوتابعیتی تغییر دهد و از جمله با فشار بر حسن روحانی رییس جمهوری ایران، پیش شرط رعایت آنچه اصول حقوق بشری خوانده را برای عادی سازی روابط با تهران در این مذاکرات بگنجاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مداخله جویانه کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس درباره ایران

گزارش مداخله جویانه کمیته روابط خارجی پارلمان انگلیس درباره ایران