مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-14سياسي

حضور 351 شرکت با 9000 محصول در نمایشگاه ایران ساخت/جزییات حمایت دولتی از خریداران


معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت از روز پنجشنبه 27 آذرماه جاری گفت: - در این نمایشگاه 351 شرکت حضور دارند که در سامانه این نمایشگاه بیش از 9000 مدل محصول بارگذاری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر پیمان صالحی در نشست خبری امروز با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری وزارت علوم برگزار می شود، افزود: برگزاری همزمان این دو نمایشگاه پیام همکاری دو نهاد مرتبط با علم و فناوری را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه تا یک ماه گذشته قرار بود این نمایشگاه به صورت حضوری برگزار شود، اظهار کرد: ولی با شدت یافتن شیوع کرونا و مصوبات ستاد ملی کرونا برگزاری آن به صورت محازی برنامه ریزی شده است.

صالحی با اشاره به جزییات 7 دوره نمایشگاه ایران ساخت، خاطر نشان کرد: دور اول این نمایشگاه با حضور 120 شرکت و 1425 محصول آغاز به کار کرد و 328 میلیارد ریال فروش داشته است.

معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هدف از برگزاری این نمایشگاه را تجهیز دانشگاه ها، پژوهشسراهای دانش آموزی و پژوهشگاه ها و مراکز علمی با تجهیزات آزمایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 351 شرکت با 9000 محصول در نمایشگاه ایران ساخت/جزییات حمایت دولتی از خریداران

حضور 351 شرکت با 9000 محصول در نمایشگاه ایران ساخت/جزییات حمایت دولتی از خریداران