مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-13اقتصادي

ادامه دار بودن محدودیت های کرونایی گیلان تا روز دوشنبه


به گفته جانشین رییس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان محدودیت های کرونایی تا دوشنبه در گیلان ادامه داشته و از دوشنبه در خصوص وضعیت جدید شهرها تصمیم گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، از اول آذرماه و پس از شیوع افسارگسیخته کرونا در کشور ستاد مرکزی مبارزه با کرونا کشور محدودیت های کرونایی و تردد در کل کشور به ویژه شهرهای قرمز و  نارنجی اعمال شد.

در این محدودیت و در شهرهای قرمز کرونایی فعالیت همه مشاغل به غیراز سطح یک ممنوع و در شهر های نارنجی فقط گروه های شغلی سه و چهار ممنوعیت فعالیت دارند که شامل مراکز تجمعی همچون  پاساژ های سرپوشیده، تالار های پذیرایی،  سینما و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی و در شهرهای زرد اکثر مشاغل کشور تعطیل است.

بر اساس گفته وزارت بهداشت از تعداد شهرهای قرمز استان به 17 شهر کاهش پیداکرده که از این تعداد چهار شهرستان تالش، رودسر، آستارا و بندر انزلی از گیلان بوده که وضعیت دو شهرستان تالش و آستارا فوق قرمز گزارش شده است.

محمود قاسمی نژاد، دوشنبه هر هفته وضعیت جدید شهرهای کرونایی را اعلام و بر همین اساس محدودیت های جدیدی را در آن مناطق اعمال می کند و به گفته جانشین رییس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان گیلان محدودیت های کرونایی تا دوشنبه در گیلان ادامه داشته و از دوشنبه در خصوص وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه دار بودن محدودیت های کرونایی گیلان تا روز دوشنبه

ادامه دار بودن محدودیت های کرونایی گیلان تا روز دوشنبه