مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آذر 1399 ساعت 11:402020-12-11اقتصادي

فرهنگ جامعه محلی و محصولات بومی در کانون توجه گردشگران


مدیرکل دفتر همکاری و توافق های بین المللی وزارت میراث فرهنگی گفت: فرهنگ جامعه محلی و محصولات بومی به کانون توجه گردشگران به ویژه در گردشگری روستایی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار داشت: لازم است بسترهای مناسبی برای شکل گیری مقاصد نوظهور گردشگری در کشور انجام شود.

وی همچنین با ارائه تعریفی از گردشگری خلاق، افزود: آنچه امروز مورد توجه گردشگران است، مشاهده و درک زندگی و فرهنگ جامعه محلی و آشنایی با محصولات بومی است که منجر به افزایش درگیری جامعه محلی، کارآفرینی و شکل گیری رویدادهای گردشگری می شود.

اژدری عنوان کرد: بر این اساس مهمترین رکن توسعه کارآفرینی گردشگری روستایی ایجاد بستر و پشتیبانی از جوامع محلی و مقاصد نوظهور است.

مدیرکل دفتر همکاری های بین المللی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از سخنان خود به سه مقوله ضروری در شکل گیری مفهوم گردشگری خلاق پرداخت و افزود: استان یزد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری خلاق تبدیل شده و همزیستی فرهنگ های متعدد توانسته در محور گردشگری ادیان فعالیت قابل توجهی را در صنعت گردشگری این استان ایجاد کند.

بستر مناسب برای توسعه گردشگری در شهر جهانی یزد فراهم است یزد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری و ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ جامعه محلی و محصولات بومی در کانون توجه گردشگران

فرهنگ جامعه محلی و محصولات بومی در کانون توجه گردشگران