مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-10اقتصادي

2400 تن به سهمیه آرد سیستان و بلوچستان اضافه شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با رایزنی و پیگیری های صورت گرفته 2 هزار و 400 تن آرد به سهمیه این استان افزوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در کارگروه آرد و نان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در توزیع این میزان آرد در راستای ترمیم سهمیه شهرستان ها گزینه های مختلفی از جمله فاقدان شناسنامه، جمعیت اتباع خارجی، مجتمع های دانشگاهی، پادگان های نظامی، مرزی بودن و مسافر پذیر بودن این شهرستان ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت آرد خارج از چرخه توزیع بالاتر است قطعاً قاچاق آرد وجود دارد بنابراین فرمانداران باید نظارت ها را به مرحله ای برسانند که قاچاق آرد به حداقل ممکن برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: فرمانداران باید بر سهمیه نانوایی ها و نحوه کار آن ها به لحاظ پخت نان باکیفیت و خارج نشدن آرد از چرخه توزیع و ساعات کار این نانوایی ها نظارت جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: بر اساس سرشماری سال 95 جمعیت سیستان و بلوچستان حدود 2 میلیون و 700 هزار نفر بوده و سرانه آرد به ازای هر نفر حدود 10 کیلوگرم است که در مقایسه با استان های دیگر در ردیف ششم قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 تن به سهمیه آرد سیستان و بلوچستان اضافه شده است

2400 تن به سهمیه آرد سیستان و بلوچستان اضافه شده است