مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 04:252020-12-07حوادث

دستبند پلیس بر دستان اخاذ مامورنما در مُهر


فرمانده انتظامی شهرستان مهر در استان فارس از دستگیری فرد مامورنمایی که چند اقلام لوازم خانگی به مبلغ 600 میلیون ریال از یک شهروند اخاذی کرده بود خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" در استان فارس از دستگیری فرد مامورنمایی که چند اقلام لوازم خانگی به مبلغ 600 میلیون ریال از یک شهروند اخاذی کرده بود خبر داد.

سرهنگ عظیم اله کرمی گفت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام می کند که فردی خود را مأمور نیروی انتظامی معرفی و چند اقلام لوازم خانگی از وی اخاذی و متواری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، کرمی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فرد مورد نظر در یکی از محله های مهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

کرمی با بیان اینکه پس از بازجویی های پلیسی، متهم به جرم ارتکابی و همچنین 2 فقره اخاذی دیگر اعتراف کرد، گفت: در استعلامات اولیه، 25 فقره سابقه کیفری از جمله توهین، سرقت موتورسیکلت، قدرت نمایی با اسلحه، اخاذی و.

به چشم می خورد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضایی شد، گفت: از آنجا که ارتکاب اینگونه جرایم ممکن است در اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان اخاذ مامورنما در مُهر

دستبند پلیس بر دستان اخاذ مامورنما در مُهر