مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 16:102020-12-05سياسي

زاکانی نفوذی ها و ریشه قتل های زنجیره ای را معرفی کرد!


زاکانی نماینده مردم قم در مجلس گفت: «متاسفانه ابتدای انقلاب به جریان لیبرال اعتماد شد و به این جریان رسمیت بخشیده شد و جریان نفوذ در دل حکومت اسلامی و در دل جمهوری اسلامی تا امروز ادامه پیدا کرد و ما طی این 41 - 42 ساله هرچه آسیب خوردیم بخش عمده آن از این جریان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از مهر، رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه متاسفانه ابتدای انقلاب به جریان لیبرال اعتماد شد، گفت: ما هرچه آسیب خوردیم، بخش عمده آن از این جریان بوده است.

علیرضا زاکانی، رییس مرکز پژوهش های مجلس در نشست مجازی بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما که به مناسبت 16 آذر با موضوع جریان شناسی نفوذ در جنبش دانشجویی برگزار شد، گفت: وقتی به جریان دانشجویی توجه می کنید، 2 نماد را در جریان دانشجویی می توانید به زیبایی ببینید.

اول 16 آذر سال 1332 و دوم 13 آبان 1358.

وی افزود: در 16 آذر سال 32 به واسطه اعتراض به حضور نیکسون در کشور و حضورش در دانشگاه تهران که برنامه ریزی شده بود جریان دانشجویی آن جوهره حقیقی خودش را به نمایش گذاشت.

آن زمان حاکمیت ستمشاهی به واسطه سرسپردگی به نظام سلطه، دانشجو را بر علیه خود می شوراند و جریان اصلی دانشجویی قبل از انقلاب علیه حکومت وقت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی نفوذی ها و ریشه قتل های زنجیره ای را معرفی کرد!

زاکانی نفوذی ها و ریشه قتل های زنجیره ای را معرفی کرد!