مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:202020-12-05اقتصادي

رشد 41 درصدی اعتبارات چهارمحال و بختیاری در حوزه مصارف


رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: جمع اعتبارات استان در لایحه بودجه 1400 که شامل اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای است با رشد 41 درصدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز نشست خبری مدیر سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری با اصحاب رسانه در محل سالن شهید جعفرزاده سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد.

علی شهریارپور در این جلسه گفت: در جهت گیری های بودجه استان در سال 1400، اولویت، تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام است که در حال حاضر 731 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن ها پنج هزار میلیارد تومان است.

رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره گیری از مشارکت های عمومی_خصوصی در تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان از دیگر اقدامات این سازمان است که در این راستا 327 پروژه تا به حال به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شده  و 52 پروژه واجد شرایط نیز در حال واگذاری است.

وی خاطرنشان کرد: جمع منابع استان که شامل درآمدهای عمومی و درآمدهای اختصاصی است در سال جاری 602 میلیارد تومان بود و در سال 1400 با رشد 36 درصدی 819 میلیارد تومان است که استان را در جایگاه 26 قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 41 درصدی اعتبارات چهارمحال و بختیاری در حوزه مصارف

رشد 41 درصدی اعتبارات چهارمحال و بختیاری در حوزه مصارف