مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-05بين الملل

هفته آینده نهاد های اطلاعاتی پنتاگون با تیم انتقالی بایدن دیدار می کنند


سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از احتمال دیدار نهاد های اطلاعاتی این وزارتخانه با تیم انتقالی «جو بایدن» در هفته آینده خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، در پی انتشار گزارشی درباره امتناع وزارت دفاع آمریکا از همکاری با تیم انتقالی جو بایدن درخصوص مسائل اطلاعاتی سو گاف سخنگوی این وزارتخانه از دیدار احتمالی نهاد های اطلاعاتی پنتاگون با تیم انتقالی وی در هفته آینده خبر داد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در مصاحبه ای با وبگاه خبری هیل در این خصوص گفت: این دیدار ها به طور احتمالی برای اوایل هفته آینده برنامه ریزی شده است .

سوگاف همچنین گفت که دفتر معاون وزیر دفاع در امور اطلاعات و امنیت و مدیر آژانس انتقال قدرت وزارت دفاع آمریکا در حال نهایی کردن هماهنگی های این دیدار برای نهاد های اطلاعاتی این وزارتخانه هستند.

  این در حالی است که تیم انتقالی بایدن، برنامه ریزی برای این منظور را تأیید نکرده است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در حالی از این دیدارها در هفته آینده خبر داده که شبکه خبری سی ان ان به نقل از یکی از مقام های سابق اطلاعاتی آمریکا  روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرده بود که دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از بر قراری چنین دیداری جلوگیری به عمل آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده نهاد های اطلاعاتی پنتاگون با تیم انتقالی بایدن دیدار می کنند

هفته آینده نهاد های اطلاعاتی پنتاگون با تیم انتقالی بایدن دیدار می کنند